19 lipca 2021 Udostępnij

Spojrzenie od wewnątrz: jak nadążasz za najnowszymi innowacjami w branży kosmetycznej?

Od wielu lat naczelnymi zasadami L'Oreal były i pozostają: bezpieczeństwo produktów dla konsumentów, jakość i skuteczność produktów oraz przejrzystość komunikacji.

Ostatnio jednak wymagania konsumentów stały się bardziej wymagające: większość najbardziej zagorzałych zwolenników piękna chce wiedzieć, aż po składniki, z czego składa się dany produkt i jak najlepiej stosować go w praktyce. Aby odpowiedzieć na te i inne pytania, marka uruchomiła nowy projekt o nazwie Inside Our Products - stronę mającą na celu przełamanie lodów sceptycyzmu tych, którzy kochają jakość i najbardziej skuteczne kosmetyki.

Obecnie przeprojektowana strona jest dostępna w 8 językach w 27 krajach i oferuje unikalne treści, które utrzymują zaufanie konsumentów i opinii publicznej do produktów marki. Jak więc Inside Our Products może pomóc tym, którzy kochają kosmetyki wysokiej jakości?

Poznaj zawiłości receptur

Strona Inside Our Products jest najbardziej kompleksowym przewodnikiem po składnikach, z których składają się produkty L'Oréal, takich jak parabeny, siarczany, silikony, fenoksyetanol, talk, filtry przeciwsłoneczne, itp. Dodatkowo, artykuły na stronie zdradzają ciekawe szczegóły dotyczące składników aktywnych - takich jak olej kokosowy, kwas hialuronowy, masło shea, gliceryna, olej arganowy, retinol i inne.

"O każdym składniku jest szczegółowa historia: opis, pochodzenie, użyteczne właściwości, problemy, fakty i zobowiązania. Na skomplikowane pytania udzielane są dokładne, oparte na faktach i naukowe odpowiedzi." Z oficjalnego komunikatu prasowego

Uzyskaj odpowiedzi na swoje osobiste pytania

Strona internetowa projektu zapewnia wgląd w kluczowe podejścia marki do metali ciężkich, substancji zaburzających gospodarkę hormonalną oraz mobilnych aplikacji kosmetycznych. Zapewnia również bezpośredni dostęp do laboratoriów badawczych oraz komentarze naukowców w dedykowanych filmach wideo. Eksperci odpowiadają w nich na aktualne pytania związane z takimi tematami jak ochrona przeciwsłoneczna, kwestia testowania produktów na zwierzętach, silikony itp.

"W filmach stworzonych przez nasz dział badań i innowacji, pracownicy udzielają prostych i pouczających odpowiedzi na czasami skomplikowane pytania i zawsze robią to w sposób angażujący. "Z oficjalnej informacji prasowej zapachu

Zbuduj kompleksowe spojrzenie na branżę kosmetyczną

Nowa strona projektu L'Oreal gromadzi bogactwo terminów, aby dać Ci kompleksowy przegląd kluczowych elementów koncepcyjnych branży kosmetycznej.

"Od momentu uruchomienia strony, słownik znacznie się powiększył i do końca 2021 roku osiągnął około 1200 definicji. Aby udostępnić te definicje szerszemu gronu osób, są one stopniowo publikowane na stronach produktów w serwisach internetowych naszych marek." Z oficjalnej informacji prasowej