
Podkreślanie oczu i domowe fryzury: jak zmienią się nasze nawyki dotyczące urody w 2021 roku
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy rzeczywistość zmieniała się szybciej, niż zdążyliśmy zauważyć. Branża kosmetyczna nie jest odporna na te zmiany. W przededniu nowego roku, wspólnie z blogerką i influencerką Iloną Kotelukh przeanalizujmy, które z nich były najbardziej efektowne i ciekawe.
Nacisk na oczy
Maski ochronne stały się integralną częścią naszego życia i najwyraźniej nie zamierzają go opuścić w najbliższym czasie. Makijaż dostosował się do nowych warunków, całkowicie pozbywając się akcentu z ust i przenosząc go na oczy. W tym roku szczególnie popularne były neonowe strzałki, krzykliwy eyeliner i puszyste rzęsy.
W nowym środowisku covid, wiele dziewczyn zaczęło malować swoje usta w odcieniach nude i pokrywać je utrwalaczami makijażu permanentnego. Opisane powyżej zmiany potwierdzają suche statystyki: w czasie pandemii wielokrotnie wzrosła sprzedaż tuszu do rzęs, żeli do brwi, eyelinerów i cieni do powiek, natomiast drastycznie spadł popyt na jaskrawe pomadki.
Zabiegi SPA w domu
Pozbawione możliwości odwiedzania swoich ulubionych uzdrowisk, dziewczyny znalazły sposób, aby zrekompensować sobie korzyści w domu. Rośnie zainteresowanie maskami chusteczkowymi i produktami, które są łatwe w użyciu bez pomocy kosmetologa. Szczególnie wysoka jest preferencja dla maseczek, kremów i balsamów o właściwościach antystresowych.
Nic dziwnego, skoro tegoroczne rekordowe stężenie niepokoju wymaga wszelkiego rodzaju środków do jego zwalczania, a zabiegi pielęgnacyjne nie są tu wyjątkiem. Poza kremami nawilżającymi, coraz bardziej interesujemy się także bombami bąbelkowymi, kąpielami z bąbelkami i innymi produktami, które sprawiają, że wieczór w spa można spędzić w domu.
Domowe centrum urody
Nie tylko zabiegi spa w domu, ale także niektóre zabiegi kosmetyczne. Panie, dla których wizyta w salonie kosmetycznym była zawsze bardziej koniecznością niż źródłem przyjemności, wybierały wykonywanie manicure, pedicure i farbowanie włosów w domu.
Świadczy o tym zwiększony popyt na lakiery do paznokci, farby do włosów, lampy LED i inne produkty kosmetyczne, które wcześniej dziewczyny częściej widywały na półkach specjalistycznych salonów. Kto wie, może wiele pań odkryje w sobie smykałkę do pewnych zabiegów upiększających i nawet po zakończeniu pandemii z trudem będzie wracać do gabinetów kosmetycznych (czytaj też: "Jak zamienić dom w spa?").
Aromaterapia
Wraz z pojawieniem się COVID-19 zmienił się nie tylko segment pielęgnacyjny, ale również perfumeryjny. W tym roku panie preferowały zapachy relaksujące. Ponownie, nie jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę ogólną tendencję do poszukiwania spokoju i harmonii we wszystkim, co może. Wielokrotnie większą popularnością cieszyły się świece zapachowe, dyfuzory i perfumy do domu. Większość czasu w tym roku spędziliśmy w domowych pieleszach, dlatego wielu z nas odczuwało potrzebę stworzenia przyjemnego zapachu i atmosfery w domu, nie tylko dla rutynowych obowiązków, ale także dla samorealizacji i wewnętrznych poszukiwań (przeczytaj też: "Aromaterapia, srebro i 3 inne sposoby na ochronę skóry przed stresem").
Fryzura w domu
W domu wykonywane są nie tylko zabiegi kosmetyczne, ale również tworzenie fryzur. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że jest to obszar, którego nie można sobie wyobrazić poza salonem, ale pandemia udowodniła, że jest inaczej. W czasie blokady niektórzy fryzjerzy prowadzili pokazy na żywo, jak można samodzielnie obciąć włosy w domu. Dziewczyny miały więc do dyspozycji niezliczoną ilość poradników, jak odświeżyć włosy, a nawet całkowicie zmienić swój wizerunek w zaciszu własnego domu.
Tatuaże
Wszyscy utknęliśmy w domu i chcemy zmiany. W skali globalnej nie zależy to od nas, ale to od nas zależy, czy zmienimy coś w naszych ciałach. O zainteresowaniu zmianami świadczą statystyki: w czasie pandemii wzrósł popyt na tymczasowe tatuaże. I to nie jest nic złego. Po pierwsze, tymczasowy tatuaż można wykonać w domu, bez konieczności odwiedzania salonu tatuażu, a po drugie, nie jest trudno go zredukować, jeśli po tygodniu zrozumiesz, że to był błąd fantazji rozpętanej w czterech ścianach.
Samokształcenie w zakresie urody
W czasie pandemii wzrosło zainteresowanie samokształceniem w zakresie urody. Podczas gdy wcześniej wiele osób ufało profesjonalistom we wszystkich kwestiach związanych z urodą, okres kwarantanny zachęcił dziewczęta do samodzielnego odkrywania przemiany siebie. W sieci pojawiło się o wiele więcej kursów online ukierunkowanych na edukację kosmetyczną. Jest to jeden z pozytywnych trendów, które pojawiły się w czasie pandemii, gdyż przynajmniej kształtuje bardziej świadome podejście do stosowania produktów kosmetycznych.
Wszystkie aktualne trendy w dziedzinie urody dostosowały się do nowych realiów współczesnego świata i w taki czy inny sposób łączy je ta sama ogólna idea: pragnienie komfortu, harmonii i wygody, które można osiągnąć w zaciszu własnego domu.
VŚwieże warzywa i owoce w super cenach Intermarche Czy ktoś z Was też ma wrażenie, że Intermarche to jak raj dla miłośników świeżych produktów? Tak, to miejsce, gdzie okazje intermarche przyprawiają o zawrót głowy, a jabłka, pomidory i kapusta kuszą swoim wyglądem i ceną. Nie...
Słodkie okazje z gazetki promocyjnej Intermarche
VSłodkie okazje z gazetki promocyjnej Intermarche Czy można wyobrazić sobie lepszy sposób na osłodzenie dnia niż wizyta w sklepie z cudowną gazetką promocyjną Intermarche? Jeśli jesteś fanem łakoci, to oferta słodyczy, która tam czeka, z pewnością sprawi, że poczujesz się jak...
VRyby i owoce morza - bogactwo białka w korzystnych cenach Owoce morza i ryby to prawdziwe perełki w diecie wielu smakoszy! Ich wyjątkowy smak i wartości odżywcze czynią je nieodłącznym elementem zdrowej kuchni. A gdy do tego dodać jeszcze atrakcyjne ceny, to mamy istną gratkę dla...