19 sierpnia 2020 Udostępnij

Znak firmowy Toyota - idealna prostota

Logo dla firmy to potężne „narzędzie marketingowe”, które może służyć jako doskonała promocja i reprezentacja firmy. Znaki graficzne służą do stworzenia skojarzenia z daną marką w świadomości konsumenta. Możemy w nich zawrzeć wiele ukrytych przekazów i przekazywać informacje poprzez kolory, symbole i ich kombinacje. Logo dla firmy powinno wyrażać wartości i idee firmy, kreować pozytywny wizerunek i wyróżniać się na tle konkurencji. Jakie cechy ma profesjonalny projekt logo?

Zaskakujące logo Toyota

Z pewnością każdy nie raz spotkał się z logo japońskiej marki samochodów Toyota. Na pierwszy rzut oka można nie zauważyć w nim niczego zaskakującego ani wyjątkowego, zostało ono jednak dobrze przemyślane i pomysłowo skonstruowane.

Początkowa nazwa logo dla firmy to Toyoda, jednak została ona zmieniona na Toyota z uwagi na ilość sylab. Pierwsza wersja w japońskim alfabecie liczy 7 sylab, a obecnie nam znana ma ich 8 – Japończycy wierzą, że liczba ta jest szczęśliwa i gwarantuje powodzenie.

Samo logo dla firmy Toyota składa się z kilku połączonych ze sobą okręgów – wydaje się nieskomplikowaną koncepcją. Jednak, kiedy przyjrzymy się bliżej, możemy dostrzec, że te pierścienie tworzą litery, z których powstaje nazwa koncernu Toyota. Co więcej, owalne kształty mają też głębszy przekaz od firmy – dwa łączące się w środku elipsy symbolizują zaufanie i powiązanie między klientem a marką. Duży, okalający całość okrąg oznacza natomiast nieskończone możliwości i światową ekspansję firmy. Według twórców, elipsy te można określić jako trzy serca: serce produktu, serce klienta oraz serce postępu technologicznego. Tak wiele zawartych treści w prostej konstrukcji można określić jako projekt logo idealnego.

Projekt logo dla firmy – dlaczego jest ważny?

Posiadając swoją firmę, warto mieć świadomość o ogromnym znaczeniu logo dla firmy. Jako integralny element marki wpływa ono na zainteresowanie klientów i zaistnienie firmy na rynku. Kluczem do sukcesu przy tworzeniu projektu logo dla firmy czy projektu ulotki może być stwierdzenie „genialny w swojej prostocie” – taki projekt powinien w przemyślany sposób przedstawić firmę, jednocześnie czyniąc logo użytecznym i łatwym do zapamiętania. Na stronie robimylogo.pl znajdziemy profesjonalnych grafików, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu stworzą skuteczne i estetyczne logo dla firmy, projekt wizytówki czy projekt ulotki. Jakie korzyści płyną ze zlecenia projektu profesjonalnej agencji?

  • Pierwszy krok: wywiad – aby spełnić oczekiwania klienta, fachowcy w agencji zawsze rozpoczynają swoją pracę od szczegółowego wywiadu, w którym poznają specyfikę firmy oraz branży, potrzeby zleceniodawcy i jego wizję. Zadaniem grafików jest przemiana tego przekazu w projekt logo.
  • Czysty i schludny projekt – aby logo firmowe wyglądało profesjonalnie, powinno być minimalistyczne i estetyczne. Zbyt wiele kolorów czy chaotyczna kompozycja mogą sprawić, że będzie ono trudne do zapamiętania i obniży szanse na sukces firmy.
  • Szybka realizacja – propozycję logo dla firmy możesz otrzymać już następnego dnia!
  • Doświadczona kadra – pracownicy robimylogo.pl doskonale wiedzą, co robią – świadczy o tym bogate portfolio i tysiące zadowolonych klientów!
  • Możliwość wprowadzenia poprawek – masz jakieś sugestie podczas etapu tworzenia? Zostaną uwzględnione i naniesione na projekt logo dla firmy!
  • Umowa i realizacja online – cały proces przebiega w kontakcie online, a pliki wysyłane są mailowo.
  • Niskie ceny – agencja marketingowa oferuje wiele pakietów do wyboru w atrakcyjnych cenach dla różnych potrzeb!

Zadbaj o to, aby Twoja firma miała profesjonalną wizytówkę, która skutecznie i łatwo zapadnie w pamięci odbiorców – zleć stworzenie projektu logo dla firmy fachowcom na robimylogo.pl. Zachęcamy do sprawdzenia pełnej oferty, m.in. tworzenia projektu wizytówki czy projektu ulotki.